Sunday, July 21, 2013

פרסום סלולרי טיפים ליזם המתחיל

הכתובת על הקיר כשזה מגיע לדומיננטיות העולות של פרסום סלולרי, כמו מספר גדל והולך של צרכנים מנסים להסתגל לרעיון של שימוש בטלפון הנייד שלך ככלי עסקי. צריך להיות מעניין לדעת כי הוצאה על פרסום סלולרי גדלה ליותר מ -8 מליארד דולרים בשנת 2012, עם זאת הסכום צפוי לקפוץ מעל 30 מליארד דולרים בארבע השנים הקרובות (סקר מארה"ב).

ככל שיותר ויותר חברות יתחילו לנצל את הצמיחה של מסחר נייד, יש עדיין זמן להכות בברזל החם ולהיות יזמים ראשונים המחפשים דרכים ליישום זרמי הכנסה באינטרנט דינמיים. אם זיהיתם את נייד כדרך חכמה כדי לקדם את העסק שלך ולהתחבר עם לקוחות חדשים, שקלו את הטיפים הבאים כדי להפעיל את פרסום סלולרי מוצלח לעסק.



1. מטרה זהירה


צעד ראשון חשוב בפיתוח אסטרטגיית פרסום סלולרי הוא לזהות מהו הדבר המבטיח ביותר לאוכלוסיית המוצרים או שירותים שלך, ולאחר מכן ליישם את הידע הזה למקום שבו הנייד פועל, למשל, אלה אנשים שמתחת לגיל 30 שנים כמעט 80% מהקהל היעד הספציפי. אם כבר מדברים על נתוני מיקום סלולריים זה גם גורם מפתח בקביעה מי יקבל את המסר השיווקי שלך ומתי, ויכול להיות טוב יותר בשימוש על ידי הניתוח של מידע על ההרגלים של צרכנים פרטיים. המטרה היא לקבוע מי הוא הלקוחות הטובים ביותר שלך, ואז תוכל להציע עסקה שמעניינית אותם, ושבו סדר יום שלך מוביל להציע לאדם הנכון בזמן הנכון והמקום של המודעות הנכונה.



2. צור ממתק - משהו שתופס את העין


יישומים ניידים פופולריים ואתרי אינטרנט עושים שימוש טוב של מסכים עם רזולוציה מסך בהבחנה גבוהה אינטליגנטיים סופר וטלפון הרשתית, תוך שימוש בגישה ויזואלית שקופצת מהמסך. עבור המודעות ב- App שלך ובאנרים באינטרנט יש שיעור הצלחה גבוה, אתה צריך לתת להם עיצוב שתופס את העין וגורם שהמשתמש ילחץ, אבל אין להגזים.

העובדה שהם מתכווצים כך שיתאימו למסך הקטן יותר אומרת שאין ערך אמנותי או פונקציה שיכולה לשמש מושב אחורי. קח את ההזדמנות לנצל את הדור המשופר של פרסום סלולרי, כגון שימוש בקטעי וידאו באנר או חנות למקסם את ההשפעה של מסעות הפרסום שלהם פונקציות הלוקליזציה.



3. פורמט לOn-the-Go


יצירה של חומר באינטרנט, במיוחד לגבי תקשורת סלולרית דרושה כדי לחדד את השיטות של עיצוב תוכן שלהם ביעילות. הבניית חווית המשתמש כי נמען המודעה להתקנים הנייד עבור אדם שעובר, כך שזה מגוחך לצפות מהלקוח לקרוא הרבה טקסט או להפסיק הכל כדי למלא את שדות המידע. זה בדרך כלל טוב יותר קיבל גישה ישירה באמצעות ביטחונות חזותיים שעושה רושם בטווח הקצר. מההתחלה, גוף, תפריט ניווט, הכל צריך להיות ברור ואינטואיטיבי למשתמש לנקוט פעולה בעניין של כמה קליקים בודדים, כמובן שעדיף כמה שפחות פעולות.



4. הצעות אטרקטיביות


אחת הדרכים היעילות ביותר להרחבת בסיס הלקוחות שלך הוא להרחיב את טווח היעד שלהם לגרום לצרכנים סלולרי יתקשו לסרב לה. מתן תמריצים לפעולה בפרסום סלולרי - או שישלים רכישה, הבחירה של רשימת תקשורת או לבצע הפניה - לספק מצב שתמיד ירוויחו, שהניבו שיעורי קליקים גבוהים פרודוקטיבי.

עם קמפיין פרסום סלולרי יעיל לא יכול רק לקבל הקופון שלך לקהל שהוא באמת מעוניין, אבל כדי להגיע לזמן ולמקום שיתקבל טובים יותר. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים האפשריים כאשר מורגש לשכנע את הלקוחות "הטובים ביותר" שלהם לפעולה. לדוגמה, חשוב שחשבון מכשירי iOS עבור הנתח מהכנסות שירותים ניידים מקומית הגדול ביותר, ושיעור הקליקים של מודעות להתקנים ניידים נוטים להיות בין 6 בערב, וחצות.



5. אל תהיה פרח קיר


האם מודעות להתקנים ניידים ופשרה חברתית: שמלה להצלחה, לכניסה מאובטחת, מגיעה עם מתנות מגדרם כדי ליצור קשר עם חברים חדשים. על ידי חיבור אלמנט חברתי של קמפיין הפרסום הסלולרי שלך, אתה לא רק לקבל חשיפה לנקווה כוח מעריכי התייחסות, אלא גם לפגוש את התיאבון שאינו יודע שובע של משתמש טלפון חכם המודרני עבור יישומים ניידים ואת האינטראקציה תקשורת חברתי. נסה לגשת למדיה החברתיים לעתים קרובות יותר לאכלס את הלקוחות שלהם, ולהוסיף נופך של כיף ומשעשע עבור מודעות להתקנים ניידים כדי לקבל את המסר שלהם לקהל, ואילו הזרקת אלמנט ויראלי למסע הפרסום שלך.



6. לספק חבילה הכוללת


בימים אלו, הצרכן המודרני ומסוגנן יש ציפיות גבוהות יותר כשזה מגיע למצב של קניות ניידת כאשר הוא משתמש טלפון חכם שלו. האם אתה יכול לזהות את המאפיינים הדמוגרפיים המושלמים, סביבות גישה איכות מודעה והצעה לבקש הצעות, אך ללא מבנה כדי לספק ניסיון במכירות חלק, אתה חייב לאפשר אחוז גדול יותר, אל תיתן להזדמנות לחמוק בין האצבעות.

על ידי חיפוש יכולות מתקדמות - כגון מתן מכירות מפעל של CRM הנייד אינטואיטיבי, יעיל, פונקציונלי ומסחר נייד תכונות חנויות צימוד חדשניות - אתה לא רק למקסם את ההמרות, אבל לתת צרכנים שווי ערך להחזרה עסקים ומפה לאוזן.



מחשבות סופיות

העובדות על משתמש טלפון הן ברורות כשמדובר בהבטחה של פרסום סלולרי, שכן מרבית הצרכנים ברחבי העולם נמשכים להשתמש במכשירי כף יד על מנת לשפר את חווית הקניות בבית שלהם, מרגשים, ובחנויות. בגיבוש אסטרטגיות למיקוד צרכן והצגת מודעות, לכוונן את הפורמט והעיצוב ויכולות חיפוש יעיל של המדינה הניידת של האמנות, אתה יכול לנצל את מגמה חדשה לנהוג דינמי שלך בעסקים.





אילו טיפים נוספים על פרסום סלולרי אתה יכול להציע?

No comments:

Post a Comment